Forfatter
Tittel
Medansvarlig
Språk
Hylleplassering
Klassifikasjon
Emne
År
Noter Blir vi avhengige og deprimerte av sosiale medier ? Er de en trussel mot demokratiet? Hvilken makt har selskapene bak, og bør vi frykte dem? I denne boka får du svarene. Forrige utgave kom i 2015. Før Trump og Brexit. Før trollfabrikker, QAnon og TikTok. Før Covid-19 ga teknologiselskapene enda mer makt. Sosiale medier er for viktig til å overlates til synsing. Gjennom ti år har Ida Aalen og Magnus Hoem Iversen fulgt forskningen på feltet. Nå har de igjen saumfart det som finnes av studier, for å gi deg oppdaterte og solide svar på de viktigste spørsmålene om sosiale medier . Forordet er skrevet av Grete Brochmann. Ida Aalen (f. 1985) er utdannet medieviter fra NTNU. Hun har utmerket seg som samfunnsdebattant og skribent i blant annet Dagens Næringsliv og Morgenbladet. Til daglig jobber hun i teknologiselskapet Confrere hvor hun er medgründer og produktsjef. Magnus Hoem Iversen (f. 1985) er utdannet medieviter med doktorgrad fra Universitetet i Bergen, og han har forsket på politisk retorikk i sosiale medier . Han er en aktiv skribent og samfunnsdebattant, og er nå politisk rådgiver for byrådslederen i Bergen.
1. utgave 2013 med med tittel: En kort bok om sosiale medier
ISBN
Tilgjengelige
Venteliste
*00001208pam 22002531 4500
*001114295
*008210513 a 0 00nob 2
*015 $a0617317$bBIBBI
*019 $bl
*020 $a978-82-450-3525-4$bheftet$cNkr 459.00
*08201$a302.231$zh$223/nor
*090 $c302.23$dAAL
*096 $a302.23 Aal
*100 0$aAalen, Ida$d1985-$jn.$0(NO-TrBIB)11062528
*24510$aSosiale medier $cIda Aalen og Magnus Hoem Iversen
*250 $aNy utgave, 2. utgave
*260 $aBergen$bFagbokforlaget$c[2021]
*300 $a252 sider$billustrasjoner$c22 cm
*503 $a1. utgave 2013 med med tittel: En kort bok om sosiale medier
*520 $aBlir vi avhengige og deprimerte av sosiale medier ? Er de en trussel mot demokratiet? Hvilken makt har selskapene bak, og bør vi frykte dem? I denne boka får du svarene. Forrige utgave kom i 2015. Før Trump og Brexit. Før trollfabrikker, QAnon og TikTok. Før Covid-19 ga teknologiselskapene enda mer makt. Sosiale medier er for viktig til å overlates til synsing. Gjennom ti år har Ida Aalen og Magnus Hoem Iversen fulgt forskningen på feltet. Nå har de igjen saumfart det som finnes av studier, for å gi deg oppdaterte og solide svar på de viktigste spørsmålene om sosiale medier . Forordet er skrevet av Grete Brochmann. Ida Aalen (f. 1985) er utdannet medieviter fra NTNU. Hun har utmerket seg som samfunnsdebattant og skribent i blant annet Dagens Næringsliv og Morgenbladet. Til daglig jobber hun i teknologiselskapet Confrere hvor hun er medgründer og produktsjef. Magnus Hoem Iversen (f. 1985) er utdannet medieviter med doktorgrad fra Universitetet i Bergen, og han har forsket på politisk retorikk i sosiale medier . Han er en aktiv skribent og samfunnsdebattant, og er nå politisk rådgiver for byrådslederen i Bergen.
*650 1$aSosiale medier $1302.231$2bibbi$41141909$9nob
*700 0$aIversen, Magnus Hoem$d1985-$eforf.$jn.$0(NO-TrBIB)12056047
*74001$aEn kort bok om sosiale medier
*85641$aaja.bs.no$nBiblioteksentralen, Oslo$qimage/jpeg$uhttps://media.aja.bs.no/88bf211a-bf81-4cad-afc0-535024007d32/cover/original.jpg$3Omslagsbilde
*85641$aaja.bs.no$nBiblioteksentralen, Oslo$qimage/jpeg$uhttps://media.aja.bs.no/88bf211a-bf81-4cad-afc0-535024007d32/cover/thumbnail.jpg$3Miniatyrbilde
*996 $uhttps://bibbi.mikromarc.no/mikromarc3/Detail.aspx?Unit=6475&db=bibbi&ID=643070&SU=6475$zlocal
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her
for bli den første til å gi din mening