Forfatter
Tittel
Medansvarlig
Språk
Hylleplassering
Klassifikasjon
Emne
År
Noter Den første Tempo-motorsykkelen ble lansert i 1931. Siden ble det solgt flere hundre tusen motorsykler og mopeder, frem til den siste ble levert i 1994. Gründeren bak var Jonas Øglænd i Sandnes, og Tempoene ble både folkekjære og populære fremkomstmidler. Denne boka er et oppslagsverk over de ulike syklene som ble produsert i løpet av disse årene, og gir samtidig et innblikk i viktig del av norsk transportkultur og industrihistorie. Omtalen er utarbeidet av BS.
Har bibliografi, register
ISBN
Tilgjengelige
Venteliste
*00001051 am 2200205 4500
*00184012
*008 a 00nob 2
*015 $a0472852$bBIBBI
*019 $bl
*020 $a978-82-8214-099-7$bib.$cNkr 399.00
*08201$a629.2275$zh$223/nor
*090 $bq$c629.2275$dS
*096 $a629.2275 S
*100 $aHauge, Sven$jn.
*24514$aDen Store Tempoboken$cSven Hauge$wStore Tempoboken
*260 $a[Oslo]$bFamilieforl.$c[2016]
*300 $a334 s.$bkol. ill.
*505 $aHar bibliografi, register
*520 $aDen første Tempo-motorsykkelen ble lansert i 1931. Siden ble det solgt flere hundre tusen motorsykler og mopeder, frem til den siste ble levert i 1994. Gründeren bak var Jonas Øglænd i Sandnes, og Tempoene ble både folkekjære og populære fremkomstmidler. Denne boka er et oppslagsverk over de ulike syklene som ble produsert i løpet av disse årene, og gir samtidig et innblikk i viktig del av norsk transportkultur og industrihistorie. Omtalen er utarbeidet av BS.
*650 1$aTempo$qmoped$1388.3475$2BS$9nor
*650 $aMopeder$xHistorie$0teknikk$1629.2275
*650 $aMotorsykler $0teknikk$1629.2275
*700 0$aHauge, Sven$ered.$jn.
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her
for bli den første til å gi din mening